|
|
| Av | Innlegg |
|---|
Mra

Antall Innlegg: 9089 Join date: 30.05.2008 Age: 17 Bosted: Insane Asylum of The Dark Lady
 | Tema: Re: Bloodred Discovery [R] Søn Sep 20, 2009 9:13 pm | |
| Cahtrozar flyttet blikket vekk da han hørte noen poter komme tassende i hans retning. Han ristet lett på pelsen før han hevet et øyebryn da han fikk øye på en rødlig hunnulv som kom ut gjennom noen blodrøde trær. Han smilte svakt og bukket så vidt det var. ''God dag.'' sa han og lo lavt, og studerte hunnulven med blikket. |
|
 | |
Gin

Antall Innlegg: 7699 Join date: 10.08.2008 Age: 15
 | Tema: Re: Bloodred Discovery [R] Søn Sep 20, 2009 9:26 pm | |
| "God dag til dere også.." Shima smilte svakt til hannulven mens hun logret svakt samtidig som hun neiet tilbake. Så lot hun blikket gli over de andre. "... Emortale?" Shima fikk med ett et litt overrasket glimt i de brune, gyldne øynene, før hun lukket øynene og lo kort. Så de møttes igjen her. Akkurat nå fant hun det hyggelig. Hun strakk det ene forbeinet litt fremover og sprikte såvidt med alle tærne, før hun satte den ned gjen og så på de andre og smilte svakt. Hun var virkelig i godt humør nå. |
|
 | |
Mao

Antall Innlegg: 6305 Join date: 22.10.2008 Bosted: SLUMROTTE.
 | Tema: Re: Bloodred Discovery [R] Man Sep 21, 2009 11:21 am | |
| Emortale reiste seg raskt før hun så litt skremt men spent på den kjente, rødlige ulvinnen. "God dag, j-" "Å.." gispet hun såvidt det var før hun smilte svakt men vennlig. "Shima?" Hun skakket svakt på hodet før hun studerte henne raskt. "Hva gjør du her?" Hun tok et skritt nærmere og klarte å komme unna en vanndråpe som falt ned fra treet over henne. Hun så bak skuldren til Shima for å se om noen fulgte etter henne, men det gjorde tydeligvis ikke. Hadde hun også dratt videre mon tro? |
|
 | |
Gin

| Tema: Re: Bloodred Discovery [R] Man Sep 21, 2009 1:49 pm | |
| "Jeg..." Shima ristet på hodet. "Jeg dro videre. Og det så det ut som du gjorde også." sa hun og lo kort igjen. Hun pisket med halen i luften og strakk seg bakover. "Hyggelig å møte dere, forresten." la hun til og lot blikket gli fra Emortale og over på den jordfargede hannulven. At hun snakket så mye i det hele tatt og lo flere ganger viste veldig godt at hun var i bedre humør... Det var vel bare på grunn av dette perfekte stedet, og at hun visste at hun ikke ville dra videre på lang tid. |
|
 | |
Sera Sparrow 83

Antall Innlegg: 4868 Join date: 14.09.2008 Age: 17 Bosted: Hjemme :3
 | Tema: Re: Bloodred Discovery [R] Tir Sep 22, 2009 1:24 pm | |
| im:Trokke dette funker for meg XD Melder ut mine roller.... (PS:Jeg er ganske opptatt for tiden, så blir ikke mye på D:) |
|
 | |
Mao

| Tema: Re: Bloodred Discovery [R] Tir Sep 22, 2009 1:28 pm | |
| IM: :c
Emortale nikket raskt før hun så over på Cahtrozar og Rosalina. Deretter på Shima igjen. "Ja." sa hun litt lavt og hest før hun smilte varmt og prøvde å se opp mot himmelen før hun lot blikket sitt feste seg på et blodrødt grantre. Hun skakket svakt på hodet. Egentlig var det ganske vakkert og unikt her når hun tenkte seg om. Hun ristet på pelsen ved nakken og satte seg rolig ned. |
|
 | |
Mra

Antall Innlegg: 9089 Join date: 30.05.2008 Age: 17 Bosted: Insane Asylum of The Dark Lady
 | Tema: Re: Bloodred Discovery [R] Tir Sep 22, 2009 7:05 pm | |
| Cahtrozar flyttet blikket frem og tilbake mellom Shima og Emortale mens de snakket, men snudde blikket vekk da de ble stille. Det var blitt vanskelig å finne noe interresant og spennende nå for tiden, alt virket så rolig...kanskje det bare var han eller høsten. |
|
 | |
Gin

| Tema: Re: Bloodred Discovery [R] Tir Sep 22, 2009 7:35 pm | |
| IM: Det er jo dritkjedelig allerede o-o Ikke at jeg hadde forventet noe annet, heller. >___>
Shima snudde på hodet og snudde blikket mot skogen. Innover ble det mørkere og mørkere. Hun la vingene høyere opp inntil seg og sukket, nesten lydløst. |
|
 | |
Mao

| Tema: Re: Bloodred Discovery [R] Tir Sep 22, 2009 7:42 pm | |
| IM: Wah jeg vil melde inn noen flere her. Men jeg har ingen ledige, eller .. ikke det at bare det kanskje ville fått opp spenningen men gakk. D:
Emortale veivet et par ganger med den tynne, brunlige-stripede halen sin før hun lot de lyse, grønne øynene hennes gli over på Cahtrozar og Rosalina. Ventende. Hun snudde litt på hodet og så på Shima nok en gang.
IM: uh beklager, det der var litt meningsløst. |
|
 | |
Mra

| Tema: Re: Bloodred Discovery [R] Tir Sep 22, 2009 7:59 pm | |
| IM:....Dette var noen triste saker.
Cahtrozar slapp ut et tungt sukk og strakte på bena. ''Jeg drar videre.'' mumlet han og så over mot Rosalina og Emortale med et ventende blikk- de hadde jo fulgt med han hele tiden, så de burde skjønne hva han lurte på...ville de følge etter eller ikke? |
|
 | |
Gin

| Tema: Re: Bloodred Discovery [R] Tir Sep 22, 2009 8:12 pm | |
| Rosalina løftet på hodet og kastet et blikk på Cahtrozar, før hun ristet på hodet og ble liggende. Han skulle få dra videre alene... Hun viste jo egentlig på ingen måte takknemligheten sin ved å følge etter han. "Tusen takk for det du gjorde i ørkenen uansett." sa hun og smilte svakt.
Shima skakket såvidt på hodet og nikket, før hun strakk seg bakover igjen og gjespet. Så var hun trøtt allikevel. |
|
 | |
Mao

| Tema: Re: Bloodred Discovery [R] Tir Sep 22, 2009 8:19 pm | |
| Emortale så på Cahtrozar og senket ørene ytterst svakt og raskt før hun skakket smått på hodet og utstøtte en usikker lyd før hun lagde en grimase og så ned på Rosalina. "M.." Hun snudde seg og så på Shima. Skulle hun også bare fortsette videre? Hun ville ikke trenge på eller følge etter noen om det ikke var absolutt nødvendig og det var det jo ikke, og hun kunne ikke drasse etter en annen og bare virke inpåslitsom heller. Såå... |
|
 | |
Mra

| Tema: Re: Bloodred Discovery [R] Ons Sep 23, 2009 11:28 am | |
| Cahtrozar så på Rosalina og nikket sakte, før han flyttet blikket over på Emortale. ''Jeg tror jeg drar tilbake til Dreadmire eller et sted rundt der, såå...?''. Han hevet et øyebryn og ventet på beslutningen. |
|
 | |
Mao

| Tema: Re: Bloodred Discovery [R] Ons Sep 23, 2009 3:38 pm | |
| Emortales ører spisset seg litt i nysgjerrighet før hun så på Cahtrozar. "Dreadmire?" sa hun lavt men spørrende før hun ristet svakt på hodet. Hun så ned før hun rynket svakt på pannen og hevet hodet sakte men sikkert. Hun hadde knapt hørt om det stedet, trodde hun. Eller såklart hadde hun hørt om det men hun hadde aldri vært på det. "Får jeg lov til å ta følge med deg en siste gang dit før jeg så antakeligvis vandrer videre på egen hånd? Jeg vil så gjerne se dette stedet." Hun nikket og smilte svakt men smilet var som vanlig et varmt og vennlig smil. |
|
 | |
Mra

| Tema: Re: Bloodred Discovery [R] Ons Sep 23, 2009 3:54 pm | |
| IM:......Mao misbruker komma mindre og mindre! 8'D
Cahtrozar så på henne og sukket lavt. Egentlig hadde han lyst til å vandre alene igjen- han følte ikke noe spesielt for noen av dem, og de hadde holdt sammen ganske lenge. ''Greit, men...Det kan være farlig, jeg tar veien over fjellet. Mange dør slik.'' mumlet han. Han følte seg nesten slem for å si det, men ah vel. |
|
 | |
|