Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora

IndeksHjelpSøkMedlemslisteGrupperBli MedlemLogg Inn

Share | 

Lonesome Traveller [RS]

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
AvInnlegg
Mao

Antall Innlegg: 6305

PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lør Jan 09, 2010 12:20 pm

IM: ehehehehehehe.

Meeraien bykset lett over noen røtter til et mellomhøyt tre som det enkelt ville vært lett å snuble i. Åhh, det var så øde her, men samtidig ikke. Det var jo litt vakkert her når hun tenkte seg om men samtidig var det utrolig ekkelt å være her too. Også det at hun kunne kjenne den svake stanken fra myrene. Men alt i alt skulle hun ikke gi opp- hun skulle finne andre, det var hun fast bestemt på ettersom at hun hadde slik en sterk vilje og det var ingen andre her til å nekte henne det heldigvis.

Etter å trasket videre i et mellomgjevnt tempo og et mislykket forsøk på å overbevise seg selv at hun ikke trengte noen som helst andre, stanset hun før hun utstøtte et høyt stønn og så tiet hun. Greit, greit- hun hadde altså gått seg helt vill, og kanskje tanken på å forlate Tearhim igjen var en ... dårlig idè. Men hun kunne da vel umulig være den eneste på dette stedet? Eller? Plutselig kunne hun merke en svak lukt, men den var der. Lukten av ulver, selvom.. hun ikke helt visste hvor mange de var men det var ulver. Hun senket hodet før hun jogget videre innover mot lukten som ble sterkere og sterkere.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Lizz Lizzard C:

Antall Innlegg: 4980

PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lør Jan 09, 2010 3:39 pm

IM: WFT? 8'D Jeg lekte med fantasien min, Mao Mozer. C8 .. Men jeg er slem ja, ehehe >D

"Djevelen.."
Lød den unge stemmen hennes med en ertende klang. Hun sendte Shima ett bredt smil, og gikk mot henne gjennom tåken. "Så godt å se deg igjen.." Forsatte hun, bare litt lavere.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gin

Antall Innlegg: 7699

PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lør Jan 09, 2010 4:12 pm

Shima lo kort med munnen lukket mens hun kastet forsiktig på hodet. Hun kunne virkelig ikke la være å skjule det brede smilet sitt. "Takk, det samme~" Hun stoppet opp og hadde en kort pause. "Hvor i alle dager har du blitt av?" spurte hun, som om hun ikke visste at Mihyre hadde tatt dem. Hun ristet på hodet og så seg til siden mens hun slo lett med halen slik at tåke virvlet til side, men det tok ikke lang tid før den kom tilbake og dekket til igjen. "Jeg ble satt av i LostDawn, etter det har jeg vært... Nesten overalt." sa hun og så på Malaika med alvorlige, brune øyne, men hun smilte svakt med munnen.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Lizz Lizzard C:

PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lør Jan 09, 2010 4:29 pm

Malaika lyttet til det hun hadde si med ett smil, før hun skar en grimase og vred på seg. "Jeg husker ikke, og var ikke smart nokk til å vite det heller.." svarte hun, smålig flau. Men så lyste hun opp og fortalde om att hun hadde møtt den største delen av familien. "Mamma og pappa reddet meg fra Myrem, han holdt på og drepe meg.." Sa hun og smilte skjevt, før hun forsatte. "Så møtte jeg Daren, Impeair, og Tearhim. Du skulle sett hvor glad Imp ble for å se Tear" Sa hun og lo lavt. Tilslutt lukket hun munnen og smilte igjen. "Hva har du gjort på, egentlig? Utenom og ha vandret for det meste?" Spurte hun nysjerrig, og skakket på hodet.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gin

PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lør Jan 09, 2010 4:45 pm

Shima så opp på Malaika og satte seg mens hun lyttet- Da hun kom til slutten fikk hun et svakt, trist utrykk i øynene, før det forsvant igjen og hun så normal ut igjen. Hun hadde fått møte nesten resten av hele familien igjen... Det var nesten urettferdig... Eller kanskje ikke. Hun rykket lett til og så på Malaika. "Jeg har møtt på en del, ble nesten drept i Zul'Atar av en ganske utrolig ulvinne... Eller Qotzel'Atl, som var der for å ta hevn over en tidligere make... Det er vel det eneste jeg kan huske nå som i det hele tatt er stort..." svarte Shima og lukket munnen sakte igjen mens hun så mellom tåken langt utover landskapet.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sera Sparrow 83

Antall Innlegg: 4868

PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lør Jan 09, 2010 5:41 pm

Ramwuri listet seg stille nærmere de andre ulvene. Han svelget. Han så bort på dem mellom to busker. Den ene var grålig og den andre var rødflig, begge var tisper. Men vent, den ene hadde en velkjent lukt av en elelr annen grunn. Den var ikke så velkjent at han kunne peke ut noe som helst. Men lukten minnet litt om DJ, litt. Kanskje de var i slekt? Eller...
Han stod der en stund å tenkte.

Ericxodar satte seg ned ogf klødde seg bak øret. (Oh yes, much!)
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Mao

PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lør Jan 09, 2010 5:41 pm

Meeraien pakket skolematen sin, eller vent- plutselig smurte nisten listig på nytt fordi hun ikke var fornøyd! - Før hun sakte men sikkert puttet den ned i den lile rosa skolesekken sin. Så spisset hun ørene.

IM: Fornøyd Lizz? <3
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sera Sparrow 83

PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lør Jan 09, 2010 5:46 pm

im:OMG MAO! 8D
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Lizz Lizzard C:

PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lør Jan 09, 2010 5:50 pm

IM: Yep 8D <3

Malaika gjorde3 store øyner da hun fortalde, men øyenlokkene gled sakte ned igjen til normalt. "Høres ikke bra ut.. Forresten jeg har møtt Trachela. Vet du hvem det er?" Spurte hun, før hodet hennes dreide mot busken, og stirret tilbake på Ramwuri. Intenst tilbake.

De svarte potene hans gled lydløst nedover stien. Raskt. Øynene hans flyttet seg hele tidne, mens han prøvde og finne ut hva som skjulte seg i tåken. Og den velkjendte lukten, men likevell så fremmed.. Han trakk pusten enda en gang, og jogget nærmest gjennom myra. Så stoppet han. 3 velkjendte lukter omga han, noe som gjorde han temmelig forvirret. Til slutt bestemte han seg for å følge den sterkeste, og smøg seg videre mens han trakk inn den tunge lufta.

Sist endret av Lizz den Lør Jan 09, 2010 5:58 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sera Sparrow 83

PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lør Jan 09, 2010 5:53 pm

Ramwuri trakk hodet til seg fort og gjemte seg bak busken. Han var så mye mindre enn dem. I hvertfall etter hans mening!
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gin

PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lør Jan 09, 2010 6:55 pm

Shima nikket. "Datteren til Orgross. Jeg liker henne, virkelig, vil gjerne finne henne igjen~" sa hun, før hun snudde forvirret på hodet. Den lukten av den hannulven... Den lyse... DJ, hennes onkel. Nettopp. Hun reiste seg og snudde hele den slanke kroppen sin mot buskene. "Hallo?~" sa hun halvhøyt mens halen slo i luften. Deretter snudde hun hodet mot Malaika igjen. "Kjenner du det? Den lukten.". Den kjennes for mye ut som onkelen hennes enn at det kan være i familien til noen andre.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Mao

PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lør Jan 09, 2010 7:16 pm

Meeraien hadde smurt ferdi nistepaken sin og det var jo vell å bra for nå var de snart tid til åpgp dra ut i Dreadlocksmire. Miraien var så spent att hun nesten hoppa i være! MEN VENT - hun var allerede der, å de synes hu var litt sån kult da. men- hvorrdan hade hun kommet hit? var det denn sterke vinnen fra østvest? eller?

Ring 19928 og svar på spørsmålet - Hvordan kom egentlig Meeraien seg dit? Bare les historien nøye og over 300. 000 kroner kan bli dine!
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gin

PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lør Jan 09, 2010 7:21 pm

IM: MAOOOO~ Du killer meg sånn srs. "Dreadlockmire" og niste og ... Yes. 8''D
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Mao

PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lør Jan 09, 2010 7:25 pm

IM: >>>>:
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sera Sparrow 83

PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lør Jan 09, 2010 7:58 pm

im:OMG! JEG DØØØR SNART 8'''D
*kremt*
Foresten gin, så er ikke Ramwuri DJ's sønn 8''D Menneg...DJ kan ha smittet lukten over på Soul sine barn da X''D LOL

Ramwuri svelget langsomt to ganger før han våget å se ut fra busken igjen. De to tispene virket ikke SÅ farlig. Dessuten hadde han ikke hørt om tisper som var onde eller noe.

im:stakar, han har ikke hør tom Mihyre elelr noe D:
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil

Lonesome Traveller [RS]

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 2 av 10Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next